Zagłosuj

Czy uliczna reklama zwraca Twoją uwagę ?
 

Łącznie odwiedziło nas:

Liczniki

Goście online

Naszą witrynę przegląda teraz 19 gości 

Skuteczność reklamy mobilnej PDF Drukuj

Mobile reklamowe to doskonała i tania forma reklamy w aglomeracjach miejskich. W szybki sposób pozwala Ci dotrzeć z ofertą do grupy klientów w dowolnie wybranym miejscu. Aglomeracje miejskie przepełnione są różnymi przekazami reklamowymi. Coraz większe nasycenie daną formą prezentacji zmniejsza jej efektywność. Lawety reklamowe to nowoczesna i skuteczna forma reklamy widoczna i słyszalna na ulicach miast.

 

Dlatego też mobile reklamowe cieszą się dużym zainteresowaniem. Zwracają one uwagę o wiele bardziej niż tradycyjne ulotki, gazetki czy reklama w prasie. Stanowią coś nietypowego w ruchu ulicznym i dzięki temu przyciągają uwagę.

Coraz więcej firm stosuje przyczepy reklamowe do akcji promocyjnych i innych kampanii reklamowych. Ten rodzaj reklamy może być elementem odróżniającym Cię od konkurencji. Laweta reklamowa pozwoli przyciągnąć uwagę klienta do Twojej oferty.

 

Najczęstszy sposób wykorzystania to promocja produktowa, budowa marki, nagłaśnianie imprez, pikników, targów handlowych itp akcji. Reklama adresowana jest do wybranej grupy odbiorców z ściśle wybranego rejonu.

 

Przewaga reklamy mobilnej polega na jej prezentacji w wielu miejscach miasta jednego dnia. Pozwala to, aby przekaz trafił do zróżnicowanej grupy osób.

Zakłada się, że jeden mobil reklamowy zapewnia taką samą skuteczność jak 25-40 billboardów stacjonarnych.

Billboard na przyczepie może zobaczyć w ciągu jednego dnia 10.000-35.000 osób zależnie od trasy i miasta.

 

Za pomocą kilku przyczep można tworzyć sytuacje przyciągające uwagę przechodniów np. kilka rund na rondzie